January 6, 2011

... sorry note ...


Semalam punye la busy sesangat kat office sampaikan aku terkial-kial seorang diri kat office tu. Balik pun dah lewat sangat dah. Ermmm... X silap dalam pukul 8p.m something la kot.

Tup tup...
Sampai saja depan rumah. Terus aku terkasima. OMG!!! Ada notis tertampal dekat pagar rumah.

Oh no!
Adakah rumah aku ni dah kena blacklist dengan Geng-geng Along Angah ni? Eh! Wait... Wait... Aku x ada nak pinjam duit Along Angah even kalau terdesak sangat pun. Jual body ada la. Opsss... Ngeee~

Maka, dengan berdebar-debar tahap Super Saiya yang ke 8, aku pun turun untuk melihat dengan lebih dekat lagi apakah notis itu betul-betul dari Along Angah. Perlahan-lahan aku melangkah. Hujan yang renyai-renyai menemani diriku ini. Sesampainya aku betul-betul depan notis. Tetiba... [ayat x boleh blah la]

Cisss!!!
Celaka punya posmen...
Punya la cuak aku. Rupanya 'Sorry Note'. Ye la. Dah semua orang dalam rumah pergi kerja. Mana la ada orang nak ambk barang yang sampai tu kan? Kau terpekik terlolong depan rumah pun memang x ada orang akan keluar juga punya. X pun, sah-sah makcik sebelah rumah aku cakap kau gila meroyan.

Tetiba notis macam ni tertampal pada pagar rumah... X ke kau cuak? Dari jauh memang x nampak sangat...
Maybe Pos Malaysia ni dah buat pembaharuan kot dalam system diaorang. Kalau x ada sesiapa kat rumah. Tampal sahaja notis kt depan pagar. Buat ala-ala Ceti Halal Haram. Memang very the attractive sangat...

Sorry Note ok!


~A tout a l'heure...
~Au revoir...
~Ciao...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...