January 17, 2011

... evolusi blackberryku ...

Hari Sabtu baru-baru ni balik KL.

Ada kerja yang nak diselesaikan. Mustahak juga la kot. Antara hidup dan mati. Hehehe... [Kalau x dapat selesai juga, jawabnya x dapat la nak pergi sana bulan 3 nanti... Huhuhu...]

After settle semua bende alah tu semua, aku dah x tahu nak buat apa lagi. So, calling-calling la kawan aku. Ermmm... Dia orang pula ajak pergi Plaza Lowyat nak survey Blackberry Torch katanya. Aku yang dah memang x tahu nak kemana ni pun terus saja la ikut. Cam lembu kena cucuk hidung.. Huhuhu... [Tapi aku bukan lembu tahu...]

Sampai sana, terus la pergi kedai yang dah biasa aku dealing. Moga-moga dapat la murah sikit harga Blackberry tu nnti. Tengok punya tengok, aku pula berkenan nak beli Blackberry Bold 3. Huhuhu... Tapi aku tahan saja la nafsu yang memberontak ni. Huhuhu... Kawan aku pun x jadi nak beli Blackberry Torch 2. Hahaha...

Masing-masing balik tangan kosong. Cisss... Buang karen saja pergi sana. Aku ni pula kul 7malam ada appointment dengan Blogger Payedd kt KL Sentral. Nak ambil Blackberry Bold 1 dari dia. [Actually tolong beli bagi pihak office mate aku.] Dah la kt KL Sentral tu buat aku tekanan nak cari parking... Huhuhu...

Masa dalam kereta nak jumpa si Payedd ni, kawan aku cakap dia tengah berkira-kira nak ambil Blackberry Torch tu. Aku pun kasi bakar lagi la api dia tu. Aku cakap ambil saja Blackberry Torch tu. [Aku dah tahap simbah minyak mentah yang kt pelantar minyak tu.] So, dia decide nak ambil. Dia cakap lepas jumpa si Payedd dia nak pergi Plaza Lowyat balik. Hehehe... Best x aku apikan dia???

Time kawan aku tengah dealing harga dengan tauke kedai tu, aku pula celah...
"You, kalau I angkut Bold 3 and Torch, you boleh bagi berapa??"
Hehehehe... Soalan yang bukan tauke tu saja terkejut. Tapi kawan aku juga... Sebab apa kau orang nak tahu?? Sila baca sampai bawah. Wakakaka... So, dengan ini saya menyimpulkan entry kali dengan... Ngeee~

Tadaaaa~

Actually ada 4 kotak, tapi 1 blackberry tu rosak. So, kotak dia dah dicampak dalam stor. Habis madu sepah dibuang betul kan??
My very 1st Blackberry... Bold 9000...
My 2nd Blackberry... Bold 9700...
My blackberry now... Bold 9780...
Blackberry Bold 9000 aku pakai 1tahun lebih and still elok sampai sekarang. Hehehe... Kemudian aku pakai Bold 9700. Tapi xsampai 7bulan dah rosak. Software dia koma. So, aku beli lagi satu Bold 9700. X sampai 2bulan aku pakai Bold 9700, aku beli Bold 9780 sekali dengan kawan aku tu.. So, sebab tu kawan aku terbelalak biji mata dia. Huhuhu... Pokai dah sekarang ni... Ngeee~

~A tout a l'heure...
~Au revoir...
~Ciao...

Bakry's Sticky Notes : Aku x mahu jual Blackberry aku ni semua. Huhuhu... Sayang sangat-sangat...

2 comments:

farah fran said...

alang2 tue..... bak r kat org cnie s2...hehehehe.......

Bakry said...

Farah>>

Lalala... Ermmm.. Nak watpe? Phone tu kan elok lagi... Pakai la dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...